Thursday 27 October 2011

ADA KE ''SAYANG'' LAGI ?

aku sayang lg ke kat die ? urmm
aku da bosan ker ngan die ? urmm
apa salah die ? urmm
nk putus ker ? urmm
then,apa aku nak buat ? urmm

dua hari aku tak contact die..
die pon x contact aku..!
apa aku nk sebenar yer ?
aku sendiri tak tahu..
hidup die penuh dgn penipuan
haritu,die keluar ngan someone,di paggil gadis..

mungkin sebab die kuat menipu,menyebabkan aku kurang percaya kat die.. 
ade guys nie ckp :-
'' tak payah nak cemburu sgt la.. ko bkn bini die pon nk mara mara,die kua ngan pompan lain ''
aku plak :-
'' atleast,bagi tahu aku,klu nk keluar dgn pompn pon.. kan... nape sampai nak sorok sorok. menipu lagi ''

urmm,sbb nie ker ?
apa aku nak buat nie????
jd single balik ker ?
beri la aku petunjuk ya allah..
tak tenang hidup aku di buat yer..


No comments:

Post a Comment